JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 10., kedd

Zeneajánló#3. Kate Ryan - Desenchantee

Ezt a számot évekig kerestem! Egyszer-kétszer hallottam a rádióban, de soha nem olyan körülmények között, hogy utána csekkolhassam, vajon ez mi is volt. Még sok-sok évvel ezelőtt egy bevásárlóközpontban ültem egy barátommal, amikor szintén megszólalt a dal. Még a dm eladójához is odamentünk, hátha ő tudja. Nem tudta! :( Többször eszembe jutott, hogy valakinek spontán elénekeltem nagyjábóli dallammal azt, hogy "ökáóóóó" (mert mindössze ennyi maradt meg belőle, pedig nem is így van :D). Így sem jött rá senki, hogy melyik zeneszám lehet ez.


Tegnap éjjel a drága párom azonban azonnal felismerte és megtalálta nekem. Olyan boldogsággal hallgattam, mintha egy rég elveszett tárgyra bukkantam volna! :)


Miért tetszik egyébként?
A dallam egyszerre pörgős, lehet rá bulizni, ugyanakkor érzelmes, lágy is. A klipben is keveredik a romantikus a divatossal (ma már retroval). A francia szöveg pedig annyira jól hangzik egy ilyen karakteres zenéhez. Ezt a dalt az ellentétek harmóniája miatt szeretem.

Jó zenehallgatást!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése