JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc édesség

A Blogger Házin kívül ehhez a mozgalomhoz is csatlakoztam, hogy még színesebb legyen a blogom. :) Íme az első téma, amiről írnom "kell".

Kedvenc édességem?
Sokat vacilálltam a tiramisu és a citromos álom között. Hogyha mégis választanom kellene, akkor talán a másodikat mondanám, ugyanis azt többször készítettem és egyszerűbb elkészíteni, mint a tiramisut. Most azonban mégis írok mindkettőről.


Tiramisu:
Ebből a finomságból kizárólag azt tartom finomnak, amit otthon készítünk. Nem megfogható, harapható, hanem kanalazós édesség. Kávéfanatikusként imádom benne a barna folyadékkal átitatott piskótadarabokat, melyet megkoronáz a lágy krém és a vastag kakaópor réteg. Erről még nincs recept a honlapon, de ha újra elkészítem, akkor megosztom az olvasókkal, hogy milyen az én ízlésem szerinti tiramisu.

Egy élmény hozzá:
Amikor anyu először készített otthon ilyet, mindannyian odaültünk az asztalhoz és szertartásosan kóstoltuk meg az új finomságot. A többieknek (szerencsémre) nem igazán ízlett, úgyhogy a tál nagy részét nekem kellett elfogyasztanom. "Nagyon bánatos" voltam miatta! :D


Citromos álom:
Ennek a receptjét itt olvashatjátok. Nem egy ördöngősség az elkészítése és egyszerűen mennyei íze van! Komolyan, erről nem tudok sokkal többet írni, mert egyszerűen meg kell kóstolni. :) Krémes, lány, édes-savanyú, könnyed, simogatja az ember szájpadlását. Kell ennél több!?

Egy élmény hozzá:
Egy házibulira hozta az egyik barátnőm. Kanalaztuk, közben helyes fiúk képeit néztük és az édesség nevét kissé átköltöttük a képen látható fiúk jellemzésére, így lett: "izmos álom" is a citromos álom mellé. :)

Ezek lennének az én abszolút kedvenceim. Ti mivel kényeztetitek az ízlelőbimbóitokat?
Üdv, Honey*

A többieknek ez a kedvencük, ha érdekel, kattints a linkekre!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése