JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 23., hétfő

Kapd fel a párod ingét!

A mai praktikám most már aktuális, hiszen az idő is engedi, hogy ilyen lengébb ruhákat vegyünk föl.

Abban az időben, amikor még egyszerre laktam Vácon a kollégiumban, Terényben a szüleimnél és Balassagyarmaton a páromnál, sokszor előfordult, hogy valahol nem volt mit felvennem. Minden szennyesben volt, vagy épp csak pólót nem raktam be…

Így adódott, hogy egy alkalommal pironkodva kértem meg a Szerelmemet, hogy adja kölcsön az egyik ingjét. Szerencsére remek ízlése van, így egy nagyon csinos darabot nyújtott át. Leggingsel, magas sarkúval és egy övvel ilyen szettet varázsoltam belőle.

Szerintem nagyon csajos lett, senki meg nem mondta volna, hogy egy fiúing van rajtam! :)

Próbáljátok ki! (Akkor is jó, ha elutazott és hiányzik a Szerelmetek. Így kicsit „vele lehettek”, vagy legalábbis az ingében benne. :))

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése