JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 11., szerda

Bögre-napló#3.

A Bögre-napló egy hetente (szerdánként) megjelenő lista arról, hogy mi tette boldoggá az elmúlt időszakot, mikért vagyok hálás. Ezeket többnyire egy bögre kávé mellett gyűjtöm össze, ezért az elnevezés.  
 
♥ Gyermekként örülni egy gyerekek számára készített játéknak.
Ezzel a bejegyzésemmel kapcsolatban még több megerősítést kapni! :)
♥ Ötösre záróvizsgázni, a gyerekek öröme és az a dicséret, amit azt hiszem soha nem fogok elfelejteni: "Ha lediplomázol, és óvónőként fogsz dolgozni, azt hiszem egy remek kollégával bővül a szakma." (Ha nem is szó szerint, de ez a lényeg!)
Almaleves illata, íze
♥ Kipihenten ébredni NEM 4 órakor
♥ Sunshine!!! :)
♥ Elmerülni egy kicsit más blogok között és inspirálódni
♥ Héliumos lufit kapni a Szerelmemtől :) (A látvány, ahogy jön felém a sárga lufival a napfényben!!! :))
♥ Hajvágás közben szivecskét formált meg nekem :)
♥ Találkozni a párom nagymamájával, beszélgetni. Jó hallgatni az idős embereket, akik nem panaszkodással vannak tele.
♥ Rátalálni egy nagyin régóta keresett számra!!!
♥ Vasárnapi 2 órás séta a napsütésben, nagyon szép helyen, ami ezeket ihlette
♥ Fehér szegfűt (jelentése: hűség), egy verset és csokit kapni nőnapra
♥ Újra olasz, újra drámaóra, újra barátnőzés :)
♥ Csokit kapni Nőnapra gyönyörű-cuki dobozban, illetve megkapni egy korosodó, de nagyon jófej pasastól, hogy lehet, hogy nekem Gyereknapra kellett volna átadni a csokit :D (Én vagyok a legfiatalabb a színjátszós csapatban...)
♥ Hot-dogot készíteni és enni
♥ Házhoz jött a színház, kiöltözni kicsit és nevetni a darabon
A miniszter félrelép-et nézni és - bár láttam már - megszakadni a nevetéstől!
♥ Megihletődni ehhez a bejegyzéshez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése