JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 7., szombat

Almaleves megfázás idején

Hétfőtől-péntekig gyakorlaton voltam. Minden reggel (hajnalban) 4-kor keltem, este 10-kor feküdtem. A napjaimat kiscsoportosok között töltöttem, egész héten terveztem, készültem, járt az agyam. Napközben enni alig volt időm, csak kutyafuttában ettem néha, leginkább szendvicset. Gyakorlatilag tejfölös kenyéren és neszkafén éltem. :D Időközben megfájdult a torkom, bedugult az orrom... Az étrendemet így Negróval egészítettem ki. :)

Mikor tegnap délután hazaértem alvásra és normális, meleg, főtt ételre vágytam és zöldségre, gyümölcsre, hogy a szervezetem minél hamarabb újraéledjen. Vásároltam hát öt zöldalmát és három szál sárgarépát. Itthon 2 óra alvás után ezt az almalevest főztem meg. Szerintem nagyon finom lett! Ma is megettem már két bögrényit. :) Már csak az illatáért is megéri elkészíteni.

Hozzávalók kb. 4 csészényi leveshez:
- 2 közepes alma
- fűszerek: egész fahéj, szegfűszeg, szegfűbors
- tej és liszt habaráshoz
- 4 nagyobb kanál cukor
(Ezek inkább iránytadóak és nem szabályok. Én is mindig ízlésre főzök, szóval kinek miből mennyi kell...)

Az almákat kicsumáztam és felkockáztam, majd feltöltöttem vízzel a fazekat. Feltettem főni, beledobtam a fűszereket, majd fedő alatt főztem. Amikor az alma puha lett, megcukroztam, majd készítettem tejből és lisztből habarást. Ezzel sűrítettem a levest.

Miért válaszd ezt?
- az illatáért
- az ízéért
- egyszerre meleg étel és gyümölcsöt is eszel, 2in1 :)

Másodiknak ezt készítettem el.

Jó étvágyat! Aki hozzám hasonlóan beteg, annak meg jobbulást is! :)
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése