JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 21., szombat

2. Ember tervez, Blogger végez! - Avagy az új fejléc

Mivel ez kissé hosszú lett volna egy bejegyzésben, így két részben osztottam meg a logó és a fejléc történetét. Itt találjátok az első részt:
1. Ember tervez, Blogger végez! - Avagy az új logó

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy elképzelés... Ebben a második bejegyzésben gondoltam leírni, hogy milyen kálváriát jártunk meg, amíg sikerült elérnünk, hogy a fejléc olyan legyen, amilyennek szerettük volna látni. Most már letettem róla, mert van az a mondás, hogy "Csak a szépre emlékezz!". Ehhez tartva magamat, legyen elég annyi, hogy egy éjszaka munkája van benne, de SIKERÜLT! :) Most pedig a szépségek következzenek!

Fejléc: Ez már kissé hosszabb történettel bír és nem is lettem vele azonnal elégedett. Az általam tervezett képen mindennek jelentése van. Kezdem ott, hogy valami egyszerűt szerettem volna, játékosat, színeset, olyat, amiben minden benne van, ami én vagyok. :) A kiindulási alapot az adta, hogy pár héttel ezelőtt egyik fősulis órán meg kellett tervezzük a saját címerünket. Az egyémben az itt láthatóak egy része szerepelt. A mostani fejlécen több embléma van, mint a címeremen volt. Hogy mire gondolhatott a költő? Mondom! :D

A formája:
Nem véletlen, hogy egy ilyen kerekded alakú fejlécet képzeltem el. A gömbölyűség számomra teljességet és nőiességet fejez ki.



A betűk típusa:
A dőlt betűket mindig is szerettem, sőt általában én is hasonlóan írok. A kecsessége mellett lendületes, ami szintén fontos nekem.


A Nap és a felhő:
Az időjárás és a természet változásai sokak hangulatára lehet befolyással. Ezzel én sem vagyok másként. Jobb szeretem, ha süt a Nap, de néha az esővel is kibékülök. Emellett az ellentétet, a kétpólusúságot is szeretettem volna érzékeltetni. Valamiféle kettősség bennem is van.


Gyertya:
Ez a hitemet jelképezi, az áhítatot, imádságot. Ezen túl a magam felé fordulást, a bensőmmel való csendes találkozást. Pislákoló fénye nem vakító, de pont elég ahhoz, hogy az ember lássa, merre kell menni. Mindig annyit világít meg, amennyi nem túl sok.


Smile:
A mosoly, a nevetés alap dolog kellene legyen. Főleg, ha ilyen formában ábrázoljuk, akkor még cuki is! Számomra még a barátokat tenném ide, akikkel sokszor móka és kacagás az együttlét, de persze máskor meg mély gondolatok megosztásáról szól.


Szív:
Klisé vagy sem, nem érdekel, de egyértelmű jelentése: a SZERETET! Valóban fontosnak tartom, hogy mindenki felé egyfajta tabula rasa-val tekintsünk, sőt továbbmegyek, azon a bizonyos tiszta lapon legyen egy apró szív már.


Kosárlabda:
Mindenképp szerettem volna, ha az emblémák közt van olyan, ami a sportra utal. Alapvetően szeretek mozogni, bár soha nem sportoltam rendszeresen, nem versenyeztem stb. Gimis koromban minden szünetet az udvaron töltöttünk, Bözsivel a saját kosárlabdámmal és dobáltuk őt a palánkra. Emellett Vince és Margit jó barátaim, ők a görkorcsolyáim. :) Szeretem még a "gyorskettest", ami a lábam, lehet velük futni. Említést teszek Jocóról, a bicikliről, aki régóta szolgál engem utaimon. Szeretek úszni, tollasozni, aerobicozni és táncolni (erről még később!).


Nyolc részre osztott torta:
Ez kissé összetettebb jelkép. Részben ugye az édesség, mert szeretem! Emellett ünneplést, illetve a sütés-főzést is szimbolizál. Ezen túlmenően azonban a családomat is jelenti. Nyolcan vagyunk: négyen nők, négyen férfiak. Nekem ők nagyon fontosak! Szerencsére csodálatos famíliám van, a testvéreimmel barátok is vagyunk, a szüleink nagyszerű emberek. Egy pillanatig sem volt kérdés, hogy helyet kapjanak-e itt.


Vízcsepp:
Erről már volt szó a bejegyzésem eleje táján, de emellett azt is tudni kell, hogy az én elemem a víz. Nagyon szeretek úszni, szeretek vízben lenni, felfrissülni általa stb. Emellett tetszik a formája, a színe, az egyszerűsége...


Hangjegy:
Jómagam ugyan nem vagyok muzikális, de szeretem nagyon a zenét. Tisztelem és csodálom azokat az embereket, akik tehetségesek az éneklésben vagy a hangszeren való játszásban. Dalolni amúgy szeretek, csak nem tudok. Elég rossz párosítás! :D


Virág:
Természet, apróság, szépség, cukiság, báj... Annyi mindent magába foglal! Nehéz volt választani, mert többféle virág is volt, de végül azért lett ez, mert van egy fotóm, amin hasolóak szerepelnek:



Kettő gyűrű:
A házasság tisztasága, az elköteleződés, a szerelemből kialakult mélységes szeretet. Ezeket mindig is fontosnak tartottam, de amióta vagy egy csodálatos vőlegényem, még nagyobb hangsúlyt kapott.



Színes kocka:
Ez a játékot, játékosságot jelenti többek között. Szeretek játszani, erre utal a Játékkosár című aloldal is. Emellett utal a leendő szakmámra, az óvónőségre, ahol a munkám lesz játszani a gyerekekkel.


Piros-fehér-zöld szalag:
Azt hiszem, ezt nem feltétlenül kell magyarázzam. Magyar vagyok és szeretek magyarnak lenni, annak minden örömével és terhével. Pont! :)


Ajándék:
Az adásnak, mint cselekedetnek fontos szerepe van az életemben. Szeretek adni önzetlenül, szívből. Úgy érzem, hogy ez a blog is egy ilyen ajándék tőlem másoknak. Ezen túl nagyon szerencsés vagyok, mert sok olyan emberrel találkozok, akik szintén szívesen megosszák velem a tudományukat, hozzáértésüket és így fejlődünk egymás által. És ez jó!


Olló:
Mivel az oldalamat 1/3 részben SK projektek is megtöltik, ezt ezzel az eszközzel fejeztem ki. Kicsit továbbmenve benne rejlik még a kreativitás fontossága is.


Könyv:
Írni és olvasni, tanulni, művelődni... Megszagolni, lapozni, ujjat végighúzni, sírni és nevetni... Együtt élni, együtt halni a szereplőkkel... Betűket róni, mellérajzolni...


Kávé:
Ezt nem tudom hova magyarázni. Szeretem, kell, gyógyít, felüdít, finom, jóillatú...


Pillangó:
Könnyed, légies, finom és nőies. Emellett, ha már növény volt (virág), akkor legyen egy állat is. Benne van a természet szeretete, tisztelete és csodálata.


Szoknya:
Két dolgot hivatott jelképezni: a tánc imádatát és mindazt, ami egy lányt külsőleg nővé tesz. Ezzel foglalkozok a Pretty Woman oldal alatt, bár későbbi tervem, hogy a lelki oldal is helyet kapjon.


Ceruza:
Írni és rajzolni. Mindkettőt szeretem. Az előbbire elég sok példát olvashattok itt a blogon. Később szeretném, ha egy pár ceruzavonásomat is látnátok. Leginkább ruhaterveim vannak, amik közül majd az érdemesebbeket meg is osztom talán.


Zöld nyíl:
Ez a lendületet, a haladást és a színe miatt a környezettudatosság fontosságát jelenti és jelképezi.


Nektek mit jelentenek ezek a szimbólumok? Hogy tetszik a fejléc?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése