JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 1., vasárnap

Készíts magaddal interjút!

A Nők Lapja számait válogatva, el-elidőztem az utolsó oldalon. Semmi több: 10+1 kérdés, melyet feltesznek az interjúalanynak. Minden alkalommal közel ugyanazokat. Egyszer elképzeltem, milyen lenne válaszolni rájuk. Izgalmas, kicsit, mintha magam is híres lennék. Hívlak benneteket egy kis beszélgetésre önmagatokkal! (A kérdések az újságban önözve vannak feltéve, én tegező formában írom, hiszen gondolom önmagatokat inkább így szólítjátok meg.)

1. Ha újraélhetnéd életed egyetlen pillanatát, melyik lenne az?
2. Mit csinálsz olyankor, amikor nem csinálsz semmit?
3. Mi az a tulajdonság, amit legjobban kedvelsz a másik nemben?
4. Mi az a téma, ami leginkább idegesít, amiről nem szeretsz beszélni?
5. Hová költöznél el legszívesebben és miért?
6. Melyik a kedvenc könyved és miért?
7. Ha más hivatást kellene választanod, mi lenne az?
8. Mi a legértékesebb tulajdonod?
9. Hiszel az álmokban és a halál utáni életben?
10. Melyik a kedvenc idézeted?
+1. Mi fájt a legjobban?

Akit érdekel, hogy én mit válaszoltam, az kattintson ide.

Jó utazást a belső világotokban!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése