JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. január 1., csütörtök

Frizurák napról napra

Így az ünnepek lecsengése után egy egyszerű praktikát hozok arra vonatkozólag, hogy milyen frizurákat készítsünk a hajmosás pillanatától a következő hajmosásig. Nekem sajnos (s gondolom ezzel nem vagyok egyedül) könnyen zsírosodik a hajam. Ezt így hidalom át:

0. nap: A hajmosás napja. Ha este mosom meg, már lehet előkészíteni a másnapi frizurát. Én azt szoktam csinálni, hogy megszárítom, és utána befonom. Így csak kissebb hullámok lesznek benne, de máris feldobja kicsit a fejem ékét. Hogyha reggel mosok hajat és utána még egy darabig otthon vagyok, akkor be szoktam csavarni és úgy felkontyolni. Ettől már intenzívebb hullámok keletkeznek.

1. nap: Friss, illatos, száll, minden kis elektromosságot érzékel... Ilyenkor hagyom kiengedve. Feldobni lehet virágos hullámcsattal, fonattal, hajpánttal...


2. nap: A fejtetőn már kezd zsírosodni, de még szép kiengedve. Ekkor jön képbe, hogy két oldalról hátra viszem a tincseimet, majd azokat hátul összefogom egy franciacsattal. Ezeket lehet fonni is, összefogni sem feltétlenül kell, elég dekoratív hullámcsatokkal arrébb tűzni.


3. nap: Ekkor már az összefogás következik. Alul még elég laza, így készíthetünk egyszerű lófarkat, abból fonatot, vagy kisebb gumikkal oszthatjuk többfelé a copfot.


4. nap: Ilyenkor bevethető a hajfánk, illetve a kontyolás. Amikor lazábbra veszem a figurát, akkor csak a fejem tetején összefogom és kész! Cselezni azzal szoktam, hogy virágot tűzök belé, színes szalagot tekerek rá stb. A másik megoldás a remek hajfánk használata. Ezt akkor veszem igénybe, ha elegánsabb szettet viselek aznap. Szeretem díszíteni ezt a megoldást is. Karácsonykor egy piros gyöngysor került bele.

 
(Egy szörnyű nap reggelén a simén fejtetőre kontyolt hajat válaszottam, rákötöttem egy színes szalagot "oszt kész!". Meglepő módon aznap többször meg lett dícsérve a frizurám! :))

Mindezek csupán irányt adóak, de a lehetőségek tárháza végtelen!
Ha kipróbáltátok, írjátok meg a tapasztalataitokat!

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése