JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 9., csütörtök

Fordított nap

Mindenképp elérkezettnek látom az időt, hogy egy újdonságot hozzak az oldalra. Ez nem más, mint a Boldogságlista! Szeretnék minden nap felsorolni pár olyan dolgot, ami széppé tette a napomat. Erre szeretnék buzdítani másokat, s mivel úgy gondolom, hogy együtt könnyebb, így próbálok élő példa lenni.

A mai napom abszolút nem azzal a végkifejlettel zárult, amivel számítottam. Reggel nyűgös, kedvetlen voltam, semmi hangulatom nem volt az egész napos utazáshoz, pesti járkáláshoz és tudtam, hogy egy alapos szóbeli kikapásért megyek be a gyakorlatom helyszínére. Ráadásul a barátnőmmel, akivel mentem, nemrég szakítottak és féltem, hogy milyen kedve lesz. Meg még a nap sem sütött...

Ennek ellenére: A nap kisütött, a barátnőmre nagyon büszke lehettem, mert hihetetlenül okosan áll a helyzetéhez, a kikapás megtörtént, de olyan lelkierővel, magabiztossággal, némi alázattal tűrtem, amilyet magamtól sem vártam... és már tudom a megoldást is! 

Minden nap új esély, legyetek boldogok! 
Ahogy édesapám mondta egyszer: "Az életben az a jó, hogy minden nap tanulhatunk valami újat."
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése