JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. január 2., péntek

Mi került még a fa alá?

Elcsépelt mondás, de rám igaz: "Jobb adni, mint kapni!"

Ezeket az ajándékokat tettem még a fa alá.

Dugóhúzó apának: Odaadhattam volna egyszerűen csak dugóhúzóként is, hiszen a célt tökéletesen betöltötte volna úgy is, de az nem is én lettem volna! Gondoltam, hogy kicsit személyesebbé teszem. Üvegfestékkel írtam rá az APA szót, majd hagytam, hogy teljesen megkössön. Ezután jött a nagyon sok rétegben rákent sárga akrilfesték. Kicsit nehéz dolgom volt, mert az alapszín bordó volt, mégis egy világos színre szerettem volna átkenni. (Apának sárga a kedvenc színe.) Végül egészen jól sikerült. Utolsó lépésként körömlakklemosóval letisztogattam a fém részeket, majd leöblítettem. Egy üveg borral és forralt bor fűszerkeverékkel (saját készítés!) adtam át.


Grafittceruzák Palinak: Kisöcsém második osztályos, gyorsan fogynak a grafittceruzák, így anya azt javasolta, hogy vegyek neki íróeszközt.  Szerettem volna egyformákat választani, olyanokat, amelyek sima fa felületűek, hogy azokat tovább díszíthessem. Sajnos egyetlen olyat sikerült vásárolnom, ami megfelelt ennek a kritériumnak, így azt az egyet tettem személyessé. Akrilfestékkel lekentem, majd alkoholos filccel írtam rá a nevét háromféleképpen a három oldalra. Már használja! :)



Foci mez Gidának: Másik öcsém legújabb hobbija a foci, így neki is személyreszabott ajándékot készítettem a nemrég megismert technikával, a textílfestéssel. Vásároltam egy fehér pólót, piros és fekete festéket,  majd megterveztem a mintát (igen, a focilabdát elrontottam kicsit...). Végül kifestettem, s száradás után vasalóval fixáltam. Hozzáteszem, ez igazi, utolsó pillanatos ajándék, mert a csomagbontás előtti percekben készült el. A tulajdonos mindezek ellenére nagyon büszkén viseli. Nézzétek!


Sál Gábornak: Drága szerelmem kapott még egy nyakmelegítőt is. Tényleg, sálnak nem igen nevezhető, és valójában nem is teljesen én készítettem.  Az ötlet tőlem származik, de a munka nagy részét anya végezte el. Megvettem a fonalat, majd a gombokat. Én jóval hosszabbra terveztem, de nem vagyok gyakorlott a témában, így kevés volt a gombolyag. Így lett egy ilyen nyúlfarknyi darab, amelybe azért én is bele-belekötöttem (de bár ne tettem volna! :D). Végül rávarrtam a gombot és az akasztót. Gábor nagyon szereti, a képen azonban én vagyok. Ilyen felvéve:


SZERETET szó mézeskalácsból: Erről nem készült kép, de azért az ötletet megosztom, bár nem az én fejemből, hanem a csodálatos pároméból pattant ki. A családban nyolcan vagyunk, s a SZERETET szó nyolc betűből áll. Így aztán mindenki kapott egy-egy betűt becsomagolva, ebből kellett kirakni a megfejtést. Sajnos a mézeskalács tésztáját elrontottuk, ellenben az ötlet nagyon tetszett a családnak.

Ti mi mindennel készültetek? Ezek az ötletek hogy tetszenek?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése