JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 19., péntek

Öltözz színesen!

A múlt hét vasárnap az elvégzett esküvőszervező tanfolyam kiegészítése végett, részt vettem egy esküvői divat továbbképzésen. Éjjel nem sokat sikerült aludnom, így reggel eléggé gyűrött arccal néztem tükörbe. Előre tudtam, hogy az aznapi program része lesz, hogy elemezni fogjuk önmagunkat. Így kicsit félve bár, de azért bátran vettem föl egy neonsárga-szürke csíkos fölsőt. Mikor újra a tükörképemre pillantottam, elégedetten állapítottam meg, hogy nem is nézek ki annyira rosszul.

A kép csak illusztráció!
A tanfolyamon egy stylisttól hallgattunk előadást, és amikor a színek elemzéséhez, valamint az évszakteóriához elérkeztünk, ezzel kezdte: Amikor azokat a színeket viseljük magunkon, amelyek harmóniában vannak arcunk pigmentjeivel, akkor láthatjuk magunkon, hogy úgy "rendben vagyunk".

Mindezek után kezdtünk végigmenni az évszakokon tavasztól kezdve a télig. Egészen addig azt hittem, hogy én ősz típusú vagyok, s mikor annak az ajánlott színeit sorolta az előadó, kezdtem kényelmetlenül érezni magamat a neonsárga fölsőben. Aztán rájöttem, hogy nem is abba a csoportba tartozok, és rövid időn belül kiderült, hogy tél vagyok. Ennek a típusnak pedig pont, hogy jól állnak a neonszínek.

Onnantól kezdve kihúztam magamat, de leginkább megértettem, hogy reggel miért láttam "kereknek" a megjelenésemet. Már akkor elterveztem, hogy írok arról, hogy bátran merjetek színeket viselni! Sokkal jobb kedvetek lesz, élénkít, ha fáradtak vagytok stb.!

Most is erre buzdítanálak benneteket, de hozzátenném, nem mindegy milyen színeket húztok magatokra! Mivel az évszakteóriának nem én vagyok a szakembere, így javaslom, hogy járjatok utána az Interneten!
Ezt ajánlom például: Stílusmentor

Színesebb, vidámabb, szebb napokat!
Üdv, Honey*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése