JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 31., szerda

Képkeretek színekbe öltöztetve

Színek harmóniában, képek színekben, képszereplők harmóniában...

Ebben egyetlen munka volt: a képkeretek kifestése. Lakásrendezés során találtam a kereteket, benne - bocsánat a szóért! - undorító bogarakat ábrázoló képeslapokkal. Egy darabig tovább porosodtak újraálmodásra várva, majd végre elérkezett a pillanat, hogy új külalakot kapjanak. Első nehézség a szétszedésük volt, hogy a régi tartalmukat kidobhassam. Ekkorra már előhívattam a négy fényképet, azok várták, hogy bekerülhessenek a keretekbe. A fa részt elsőként kissé lecsiszoltam, majd utána kentem rá több réteg akrillfestéket. Figyeltem, hogy legyen két sötétebb (ezekbe kerültek a színes fotók) és két világosabb (ezekbe pedig a fekete-fehérek). Amíg száradtak, addig lemostam az üveglapokat, majd végül az összeillesztésük maradt hátra. Így sikerültek:


Nektek hogy tetszik? Mostanában hallom, hogy az előhívott képek kora lejárt. Ti mit gondoltok erről?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése