JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 31., szerda

Forró csoki álá Zuzu

Egy legjobb barátnő, nem csak azért van, hogy társunk legyen az életbe. Sok mindent lehet ám tanulni egymástól, főleg, ha egymás mellé vagyunk kényszerítve. Mondjuk én inkább kényeztetve voltam! :) Egyszer Zuzu egy bögre forró csokit hozott be a koliszobába. Olyan finom volt, hogy teljesen szétfolytam tőle.

Ma este is tervezem elkészíteni. Íme a „recept”:
  • margarin
  • porcukor
  • kakaópor
  • 2 tábla csoki (én Bocit szoktam): egyik étcsoki, másik tejcsoki
  • tej
Olvassz meg egy kis margarint, majd önts bele tejet. Ebbe ejtsd bele a csokikockákat és várd, hogy megolvadjanak. Tegyél bele porcukrot, kis kakaóport és várd, hogy összeforrósodjon és elérje a sűrű, krémes állagot. Mértékegységet nem tudok, érzésre kell…

Ma tejszínhabbal szeretném feldobni, de lehet díszíteni csoki forgáccsal és más egyébbel is.

Fogyasszátok egészséggel!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése