JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. november 5., szerda

SORSOLÁS!!! - Csuklóra ülő elegancia

Körbeöleli a csuklót, fehér, mely az ártatlanságot jelképezi, virág, mely a nőiesség szimbóluma.

A múltkor volt egy kis időm alkotni. Amikor kipakoltam az összes kézműves kellékeket tartalmazó dobozomat, rábukkantam egy annak idején eltett ragasztós gurigára. Forgattam egy darabig a kezeim között, majd ráhúztam a csuklómra. Kicsit nagy volt. Abban a pillanatban találtam ki, hogy újraálmodom egy kicsit. Először félbevágtam, és egy kicsit összetolva egyberagasztottam, hogy szűkebb legyen. Aztán egy fehér szalaggal körbetekertem, a végén, hátulról rögzítettem. Miután megszáradt, ráragasztottam a két művirágot.

Ilyen lett:


Szerintem nagyon szép, de én nem vagyok nagy karkötős, így arra gondoltam, hogy azok között, akik feliratkoznak a blogra és megosztják a Facebookon (az oldalt!), kisorsolom ezt a csodaszép, elegáns karkötőt. (Kérlek titeket, hogy a chatablakban hagyjatok üzenetet a Facebookos nevetekkel, hogy csekkolni tudjam a megosztást.) A sorsolás november 22-én, szombaton lesz. Hajrá lányok, és fiúk (lehet nyerni a barátnőtöknek is)!

Üdv, Honey*
Ui.: Bal oldalon van a megosztási és a feliratkozási lehetőség is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése