JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. november 10., hétfő

Győzd le magad!

A minap az uszodában elterveztem, hogy leküzdöm végre a mumust, és gyors úszok. Van egy célom: újratanulni a gyorsúszást. Régen megtanultam ugyan, de a helyes technikát nem sajátítottam el, vagy ha mégis, már elfelejtettem. Viszont tudom, hogy hasznos lenne néha más nemben is úszni, mint a mellúszás. Az az elképzelésem, hogy idővel fogom már annyira bírni, hogy fele arányban úszok így, majd úgy. Ehhez azonban még hosszú út vezet, de már a legelején kitűztem magam elé egy alcélt, ami nem megterhelő, nem veszi el a kedvemet, pont annyi és olyan, hogy teljesíteni lehessen. Szóval az első 20 mellhossz leúszása után, tartottam egy kis pihenőt, majd nekiálltam a gyorsúszásnak. Két hossz után mindig megálltam egy szusszanásra, majd folytattam. (Ez azért is nagy szó, mert régen 1 hosszt is alig akaródzott végigcsinálni!)

Aznap legyőztem önmagamat, és sikeresnek éreztem magamat!
Ezt javaslom mindenkinek: Tűzzön ki kis célokat maga elé, majd azokat valósítsa meg!

Pillantsátok meg a nagy egészet, bontsátok darabjaira, majd részletekben lássátok!

Üdv, Honey*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése