JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 7., kedd

"Mindennapi csokinkat add meg nékünk ma..."

Máté Péter énekli, hogy "Zene nélkül mi érek én...", na az én dalom valahogy így szól: "Csoki nélkül mit érek én!?..." :D Igazából nem vagyok ennyire fanatikus, másra szeretnék most hangsúlyt helyezni.

Mostanában egy-egy fárasztó nap után többször is bevonzott az édességbolt, és ha sikerült teljesítenem az aznapi feladataimat, vettem magamnak egy jutalom csokiszeletet. Nem feltétlenül ez a legjobb megoldás, hiszen hizlal, de azt mégis jónak tartom, hogy megsimogassuk a saját lelkünket, ha végül elégedettek vagyunk valamivel. Ezt tehetjük egy cikk elolvasásával, egy bögre kávéval, amit nyugiban megiszunk vagy egy szelet csokival.

Ha másért nem is, jutalmazd meg magad azért, hogy elolvastad ezt a bejegyzést! :D
Üdv, Honey*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése