JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 13., hétfő

Én nem a könnyebb utat választom

Nyilván relatív, hogy mi számít könnyebb útnak. Most úgy tűnik, hogy az árral szemben úszok, amikor huszonévesen a városi forgatag helyett, vidékre költözök.

Gondolkoztam rajta sokat, voltak kétségeim is, de szerencsére megerősítést kaptam, hogy jól döntöttem. Végtére is az a fajta ember vagyok, aki jobban szereti a kihívásokat, mint a készen kapott termékeket. Izgalmasabb egy parasztházat felújítani, kibővíteni, újraálmodni, mint egy sémát követő panellakásba becuccolni. Sokkal embert próbálóbb, de szebb dolog napról napra figyelni a fűszernövények feléledését, az udvart rendben tartani, befűteni minden este… Értékeli az ember a meleget, a fűszert az ételen, a virágokat a kertben. Felemelő érzés együtt élni a természettel, részévé válni az évszakok változásának. Nincs jobb annál, amikor a saját házad falaljáján üldögélve úgy érzed, hogy nyaralsz.

Mindemellett tisztában vagyok vele, hogy a vidéki lét egy életen át tartó munkafolyamat, de ebben az esetben egyet értek a mondással: „Arbeit mach frei.” A munka szabaddá tesz.

Kellemes estét!
Üdv, Honey*

Ui.: Az elmúlt két napban nem voltak mindennapos bejegyzéseim, és ezt meg is fogom tartani. A napi témák hétköznap lesznek közzétéve. Hétvégén csak akkor posztolok, ha van rá időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése