JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 10., péntek

Elengedni az álmokat

Furcsa cím, hiszen nem az a fajta ember vagyok, aki szívesen válik meg egy-egy álmától. Sőt! Olykor foggal-körömmel ragaszkodnék hozzá. DE!

Jó esetben sok mindenre vágyakozunk, de nem mindig lehetséges mindet megvalósítani. Az élet sajnos véges, és ebbe nem fér bele minden. Mondják, hogy mindent el lehet érni, amit csak akar az ember. Ezt valahol én is így gondolom, de azt is látom - egyre inkább -, hogy nem biztos, hogy jó volna, ha mindet elérnék. Gondoljunk csak bele!

Szerettem volna egyszer megvenni a terényi tavat, szeretném újrapompáztatni a balassagyarmati Ipoly Hotelt, szeretnék egy oktatási komplexumot létrehozni az erdő közepén, szeretnék esküvőket szervezni, ruhákat tervezni, gyerekeket szülni, családban élni...

Egy is sok, nem hogy ennyi, és nem is soroltam fel mindent!!! Ezért aztán elgondolkoztatott, hogy el kellett engednem a terényi tavat, mert megvette más. El kell majd engednem és örülnöm kell, ha majd valaki befektet az Ipoly Hotel gyönyörű épületébe. Amikor a romantikus Kávézónkról kiderült, hogy nem hozta be a hozzá fűzött reményeket, kénytelen voltam tárgyilagosan kezelni a helyzetet és átértékelni, egy részétől elbúcsúzni.

A mai napon ezt tanultam: Merjek elengedni.
Merjetek elengedni!
Üdv, Honey*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése