JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 31., péntek

Csipeszelt kedvesség

Egy apróság, hogy gondoltam rád. Egy csipesznyi csöppség, melyben szeretet van. Apró üdvözlet, jókívánság...

Táborozók voltak itt a múlt héten, szlovák és magyar fiatalok. Az előbbiek készültek valamivel, az utóbbiaknak vasárnap ki lett adva parancsba, hogy készítsenek búcsúajándékot a táborozók másik felének. Itt jöttem képbe én. Tartsak kézműves foglalkozást, mely keretein belül csinálunk valami meglepetést. Mivel éppen teregetés közben érkezett ez a kérés felém, így egy csipeszes ötlettel rukkoltam elő. Amúgy is nagyon tetszenek azok az apróságok, amelyeket ebből az egyszerű eszközből állítanak elő.



A folyamat a következő volt: lefestették akrilfestékkel (sárgára a lányoknak, zölddel a fiúknak) a csipeszeket, száradás közben a sablon alapján körberajzolták, majd kivágták, kiszínezték, feliratozták a kis tenyérkéket. Ezeket a csipeszekre ragasztották, majd külön kis cetlikre ráírták szlovákul, hogy "Sok szeretettel".

Eddig láttam a folyamatot. A búcsúestén kifeszített madzagokon várták a csipeszek a gazdájukat. Ezeket később is fel lehet használni: képek, információk kiakasztására stb.


Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése