JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. szeptember 1., hétfő

Sorminta

Fénykép a falon, fénykép az albumban, fénykép a polcon... Leginkább emlék a szívünkben. Megállított pillanat, megtartott, megőrzött szépség.

Mikor szétnézek a házban, szobában, mindig találok helyet, ahová még lehetne tenni valamit. Így jött ez az ötlet is. Meg a csipeszdíszek régóta tetszenek. A Körömlakk-Lak elkészítése után rengeteg művirág akadt, és amióta megvettem ezt a vanília sárga akrilfestéket, szíves-örömest használom. Szétszedtem a csipeszeket, lefestettem őket, majd az összeszerelés után Technokollal felragasztottam a virágot. A "madzag", amin vannak a fotók, igazából 3 fonal összefonása.


Ez anyukám és én vagyunk ^_^
Nektek, hogy tetszik? :)

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése