JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. augusztus 21., csütörtök

Méhecskés polcdísz

Egy kisbaba utánanéz a megmozduló tárgynak. Csöppnyi kezét felé nyújtja, kíváncsi tekintettel figyeli a színes játékokat, melyek felette keringnek…

Ez a polcdísz, akár babáknak is készülhetett volna, de mivel még nem vagyok kismama, így csak azzal a hírrel tudok szolgálni, hogy egy fősulis bábóra tartozéka volt. A Kamillatündérek című mesét játszottuk el, melyben szerepel egy méhraj is. Az összerakása igazán egyszerű volt. Parafa dugókat festettem le sárga akrilfestékkel, majd alkoholos filccel csíkoztam be őket. A csápok feketére színezett, félbetört fogpiszkálók. A szárnyak maradék tüllanyag, apró rombuszokra vágva, középen összekötve és felragasztva. A tartószerkezeten sem gondolkoztam sokat, kartonlapokat ragasztottam egymásra, így alakítva ki az alaprácsot. Erre vékony madzaggal felerősítettük a méhecskéket, és már használható is volt!

A premiert követően most már a lakás sarokpolcát díszíti: 



Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése