JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. július 16., szerda

Ellentét

A garázsrendezés során ronda alumíniumvillákat is találtam. Viszonylag sokat, és máris megfordult a fejemben, hogy ezekből majd fogast csinálok, hiszen könnyű meghajlítani ezt a fajta fémet. El is kezdődött a hosszas alkotási folyamat, ugyanis nem minden ment úgy, mint a karikacsapás. Az első problémába akkor ütköztem, mikor a forma kialakításánál vagy eltört a villa foga, vagy el sem akart hajolni. Sok törött landolt a kukába. Aztán négy evőeszköz maradt meg: ebből kettő meghajlítva, kettő csak a maga valójában. Elővettem a fúrógépet, hogy átlyukasszam ezeket. Itt ütköztem a következő problémába: hosszú és fárasztó volt, míg át bírtam fúrni egyet. Végül már fémhez való fúrófejet is vettem, de azzal sem volt sokkal gyorsabb. Mire volt két ép, átlyukasztott villám, úgy döntöttem, hogy a másik kettőt kidobom. Az egyik már időközben eltörött, a másikhoz pedig már nem volt energiám. A kétféle alakú fogas különböző színeket kapott, majd felszegeztem őket a falra. Most már csak a használatuk van hátra.


Ti használnátok?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése