JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. június 27., péntek

Laptop új köntösben

Igazából idejét sem tudom, hogy mióta van meg a laptopom… Körülbelül öt éve koptatom a billentyűzetét. Nem mondom, hogy olyan, mint újkorában, sőt sokszor nem bántam vele kegyesen. Kollégista éveim alatt sanyarú sorsok között cipeltem stb. Ennek ellenére azért nincs olyan rossz állapotban. Egy ideje azonban csúnya karcolás ékesítette és a felszínén meglátszott az idő múlása. Ez ellen szerettem volna tenni, amikor eszembe jutott, hogy újra bevetem a szalvétatechnikát.

Először letisztítottam, majd akril festékkel kentem le. Ezt követte a szalvétaminták ráragasztása, majd még színek felvitele egy kis szivacsdarabkával. Minden szín után kimostam és megtöröltem, így csak egy darabot használtam fel a mosogatószivacsból. A végén hajlakkot használtam a tartósabbá tételéhez.


Nektek, hogy tetszik?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése