JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. június 26., csütörtök

Emlékdoboz

Te is arra gondolnál a cím alapján, hogy van egy doboz, amibe beleteszed az emlékeidet? Nos, lehet olyan emlékdobozod is. Én azonban valami mást eszeltem ki. Amikor kiköltöztem a szobámból, rengeteg rajz, versek, újságkivágások kerültek le a falról. Nem akartam, hogy ezek elkerüljenek szem elől, hiszen mind kedves a szívemnek. Viszont az új lakhelyem falait sem szerettem volna kitapétázni velük. Úgyhogy elkészítettem ezt a kis újságtartó asztalkát. Semmi más nem kellett hozzá, csak egy kartondoboz, néhány papír, aminek az egyik fele fehér, a másik oldalán lévő szövegre pedig már nincs szükségem, technokol, valamint dequpage ragasztó és ecset. Először bevontam a papírral a dobozt. Aki szeretné színesre, utána be is festheti, úgy is szép lenne. Utána ráragasztottam a papírdarabokat. Végül, hogy ne jöjjön fel a szélük, végigkentem dequpage ragasztóval. Mivel úgy hatásosabbnak tűnt, rávittem a ragasztót, majd az ujjamat végighúztam a szélén. Szerintem nagyon aranyos, és szívet melengető ránézni is. Egyetlen baj, hogy nincs már hely rajta… :)


Nektek van emlékdobozotok? Eldugjátok-e a kis papírokat, vagy szem előtt tartjátok?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése