JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. január 2., csütörtök

21 köszönöm

Már nem emlékszem a Nők Lapja melyik számában olvastam arról, hogy a hála megfogalmazása, kimondása, leírása milyen gyógyítóan hathat a lélekre. Tényleg, ezt én is tapasztaltam, tapasztalom. Mind a mindennapokban kimondott köszönömök, mint a hosszan megfogalmazott hálaimák aranyba öltöztetik a lelkemet. Bár ezt az összefoglalást a 21 születésnapomon írtam, úgy érzem Újév alkalmából nem baj, ha megerősítem.

Köszönöm Istenem az elmúlt 21 évet.

Köszönöm Édesanyámat, aki megszült és Édesapámat, aki nélkül nem lehettem volna. Hálás vagyok nekik, amiért felneveltek, embert faragtak belőlem.

Köszönöm a Testvéreimet, akikkel együtt nőhettem fel és igazi testvérekként szerethetjük egymást.

Köszönöm neked a Barátaimat. Megtanítottál rá, hogy nem sok kell belőlük, hanem igaziak. Ezt is megadtad nekem.

Köszönöm a Szerelmemet. Hálás vagyok, hogy ajándékul adtad Őt nekem.

Köszönöm a tágabb családomat, a Nagyszülőket, Keresztszülőket, Rokonokat. Jó, hogy ismerhetem őket. Büszkeséggel tölt el, hogy közéjük tartozok, és látom mindennapos fáradozásaikat, melyben mégis megmaradnak igaz, magyar embernek. Igazi példaképek számomra.

Köszönöm Istenem, hogy ide születtem. Szeretem ezt az országot, és hálás vagyok azért, hogy itt élhetek.

Köszönöm Terényt, ezt a mesebeli falut, ahol télen olyan, mintha cukormáz borítaná a mézeskalácsházakat, és az embereket érdekli a másik ember.

Uram, köszönöm a valóra vált álmokat. Kegyelmedből sokat lehetett részem.

Köszönöm a hitemet, azt, hogy nem engedted el a kezemet, mindig utánam nyúltál és megtartottál szerető melegedben.

Emellett szárnyakat adtál, hagytál repülni és engedted, hogy olykor porba hulljak. Köszönöm a bukásokat, a csalódásokat, melyekkel formáltál engem.

Köszönöm, hogy tanítottál, nap mint nap adtál... tudást, csodákat, tapasztalásokat.

Uram, köszönöm a képességeimet, a tehetséget, a kitartást. Mindazt, amivel felruháztál életem elején és amivel útnak indítottál.

Köszönöm neked azokat az embereket, találkozásokat, akikért/amikért örökké hálás leszek. Akár egy tanár, aki megszerettette a tantárgyát, akár egy elektrotechnikai értékesítő, aki készségesen válaszolgatott sok kíváncsi kérdésemre...

Köszönöm Istenem a könyveket. A mögöttük lévő írókat, költőket, akik tudásukat, tapasztalataikat, az életüket szőtték bele műveikbe. Hálás vagyok az olvasás élményéért.

Köszönöm azt, hogy egészséges vagyok és nem kellett még megtapasztalnom, milyen igazán betegnek lenni.

Köszönöm neked, hogy lehetőségeket adtál világot látni, utazni, országokat, népeket, kultúrákat megismerni.

Köszönöm Uram a mindennapi csodákat és a szemet, a szívet, melyekkel képes vagyok befogadni ezeket.

Köszönöm, hogy minden nap adtál hajlékot, ruhát, ételt és italt. Erőssé tettél, hogy tudjak szűkölködni is, ha kell, de mindig felhúztál a mélyből.

Köszönöm Istenem, hogy mosolyogni tudok és "köszönöm"-öt írni, hogy hálával töltöd teli a szívem.

Huszonegyedjére pedig köszönöm azt a remek születésnapi bulit, amivel megajándékoztál.

Ámen.

Ui.: Mennyei Atyám, kérlek téged azért, hogy más is észrevegye mennyi mindenért lehet hálás és ki is tudja ezt mondani másoknak, neked.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése