JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. december 4., szerda

2013. december 4. - Ajándék a Sátánnak

Igen, a cím talán megdöbbentő, de ma őt ajándékoztam meg. Ilyenkor az utolsó hajrákban nagy stressz van rajtunk, fáradtak vagyunk, nyűgösek, nehezen bírjuk elviselni a másik embert. Nekem most sokszor megerőltető, hogy kedvesen szóljak a barátnőmhöz (szobatársamhoz), elfogadjam, hogy ő is elfoglalt, neki sincs kedve felállni kávét készíteni stb. Végül én tápászkodtam fel a dolgaim mellől, magamban fortyogva, eltökélten, hogy magamnak megcsinálom, ő meg majd felkel, ha koffeint akar. Már letettem az asztalomra a tejszínhabos tejeskávét, éppen a fahéjat szórtam rá, amikor összeszorult a szívem. Lelkiismeret Manó figyelmeztetett, hogy Önzőségnek sem most az ünnepben, sem máskor helye NINCS. Visszafordultam és elkészítettem az ő kávéját is. Érdekes módon pillanatok alatt készen lett, nem rabolt sokat az időmből és a lelkem is megnyugodott.

Tessék Sátán bácsi, odaadom az Önzőséget. Kérlek, ne add vissza! - gondoltam magamban. Amitől pedig ünnepivé vált a pillanat, hogy ez olyan ajándék volt a barátnőm felé, ami sokkal több, mint szimplán egy bögre meleg ital. Mert ebben benne volt a Szeretet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése