JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. január 23., szerda

...hogy az a húr csak megfeszülve zeng

- Nem megy! Nem megy! Nem megy nekem és kész! Én feladom! Egy csőd vagyok! – kiabálta Bence és letette maga mellé a gitárt. Sehogy sem sikerült lefognia az F hangot. Ekkor lépett be az apja.
- Mi nem megy fiam? – kérdezte melegséggel a hangjában.
- Jajj fater! Miki olyan tehetséges mindenben, meg Mici is. A bátyó bármihez hozzányúl, sikerei vannak. Mici, ha énekel, mindenki ámulva hallgatja. Én meg!? Látod, még gitározni sem vagyok képes megtanulni.
Ákos felvette a hangszert, és meglazított egy húrt, majd megpróbált rajta pengetni. Mondanom sem kell, semmilyen hangot nem sikerült kicsalnia a gitártestből. Aztán visszatekerte a huzalt és újra pengetett. Gyönyörűen zengett.
- Érted? Az a húr csak megfeszülve zeng. Te is ilyen vagy, de ott van benned a képesség, hogy eljuss a szívekhez. Neked ugyan küzdened kell érte, de megéri.
- Hallod, milyen szép hangja van? Te is így fogsz hangzani, ha keményen dolgozol.
Ákos játszani kezdett:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése